Samlad information 27 mars

Syftet med denna information är att du ska känna till vad som gäller med anledning av coronaviruset

Information från fastighet

Alla fastighetsrelaterade beställningar kopplade till hanteringen av corona skall vara godkända av respektive områdeschef. Dessa beställningar och vanliga felanmälningar ska gå via Servicecenter.

Fastighetsenheten kommer tillsammans med ledningens representant Anna-Karin Andersson hålla samman behovet och prioritera olika insatser.

För att öka robustheten långsiktigt har fastighetsenheten en reducerad driftgrupp på plats medan övriga drifttekniker har ”bakjour”. Detta innebär att endast arbeten relaterade till corona samt akuta fastighetsuppdrag typ strömavbrott, utströmmande vatten etc. kan utföras tills vidare.

Vid frågor kontakta:
Jan-Åke Lindroth
070-595 80 97

Flera mötesrum uppbokade med anledning av Corona

Då flera olika grupperingar sitter samlade för att jobba med frågor kopplade till corona är flera mötesrum borttagna ur bokningssystemet. I nuläget handlar det om:

  • Hörsalen
  • Grupprum 1 (i anslutning till hörsalen)
  • Agnes (hus 2)
  • Hårkan (hus 3)

Alla tidigare bokningar i dessa lokaler är borttagna och vi har försökt nå ut till alla som berörs av detta men kan inte garatera att vi lyckats. Vi ber om förståelse.

Text: Kommunikationsavdelningen